Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Objev kouzlo
ranních kaší

Připrav snídaní,
kterou si zamiluje celá rodina

Cítíš, že chceš dětem nabídnout poctivou a vyváženou snídani?

Už tě nebaví každé ráno mazat chleba nebo zalévat drahé cerálie mlékem?

Hledáš pro své miminko něco lepšího, než je instantní kaše v prášku?

Chceš zkusit vařit zdravě, ale koupené jáhly už ti leží ve spíži přes rok?

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Toužíš dětem chystat vyváženou snídani bez dlouhých příprav?
Takovou, aby se na ni děti těšily a sluply ji jako malinu?

V kurzu tě naučím chystat kaše, které:

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

jsou lehce stravitelné a nebude po nich bolet žádné bříško

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

dodají maximum živin a podpoří správný vývoj dítěte

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

neprošly průmyslovým zpracováním a neobsahují umělé aroma ani syntetické vitamíny

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

si sestavíš přesně podle potřeb a chutí svých dětí a aktuální sezóny

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

jsou jednoduché a rychlé na přípravu, abys netrávila půl hodiny v kuchyni

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Nachystat lahodnou kaši pro tebe bude zábava.
Budeš si přát, ať jedna porce zbyde i pro tebe.

Jak ti kurz pomůže vklouznout do světa lahodných kaší?

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Objevíš 5 způsobů přípravy kaší

Od těch nejjednodušších nevařených kaší hotových do 3 minut, přes fermentované raw kaše, kaše vařené, až po pečené kaše přes noc.

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Poznáš svět obilovin

které jsou vhodné pro různé přípravy kaší, obsah jejich živin, jaké kupovat, na co si dát pozor a jak s nimi pracovat v kuchyni.

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Naučíš se zdravě sladit

pro mlsné jazýčky. I sladká kaše může být zdravá, když víš, jak to udělat správně bez přidaného cukru či jiných alternativních sladidel. 

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Zařadíš ořechy a semínka

do jídelníčku dětí tak, aby obohatily jejich stravování o kvalitní rostlinné tuky a vitamíny a přitom zůstaly snáze stravitelné. 

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Tipy, jak lákavě kaše nazdobit

tak, aby se děti rovnou zapojily do jejich příprav a zdobení. Můžeš se s dětmi vyřádit podle připravených obrázků a nebo popustit uzdu fantazii.

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Fígle, jak ušetřit čas

Ukážu ti způsoby, jak si zkrátit přípravu kaše a také jak si poradit, abys nemusela stát u hrnce a míchat kaši, aby se ti kaše nepřipálila.

Proč připravovat obilné kaše?

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování
  • První kašička připravená z vhodně zvolených obilovin nabídne miminku přesně to, co potřebuje, a nezatíží jeho bříško.
  • Celá zrna dodávají živiny nejen miminku, ale také pomáhají maminkám při stavech vyčerpanosti.
  • Kaše jsou zábava po celý rok. V létě připravíš lehké raw kaše a v zimě zapečeš  teplé kaše v troubě.
  • Řada obilovin je přirozeně bezlepkových, odlehčí jídelníček a jsou vhodné jak pro první lžičky, tak pro děti, dospělé i seniory.

Co říkají maminky, které už kurzem prošly?

„Terezko, velmi Vám děkuji za tento kurz. Kaše jsou výborné a konečně spotřebuji jáhly a polentu, která mi už hodně dlouho leží ve spižírně. Jáhly se mi dříve buď připálily nebo jsem je neuměla dostatečně dochutit a vůbec jsem netušila, že je mohu rozmixovat. Také si velmi vážím Vaší flexibility a spontánního doplnění nutričních hodnot ke kaším. Co mi však udělalo největší radost jsou krátká a velmi výstižná videa, jak s obecnými informacemi, tak s praxí. Nemám ráda dlouhé tlachání o tom, jak je něco skvělé a dlouhé úvody. Vy jste vždy šla rovnou k věci, a přesto bylo v informacích všechno podstatné.“

Monika Misterová

„Kurz Objev kouzlo ranních kaší od Terezy předčil moje očekávání. V době, kde točí videa „kde kdo a kde všude“ v různé kvalitě byl kurz natočen velmi kvalitně a prostříhán. Dozvěděla jsem se spoustu informací jak o obilninách, tak o dalších potravinách, které jde při vaření kaší použít (ořechy, ovoce, oleje). Naučila jsem se různé přípravy kaší – mimo klasického vaření i kaše pečené nebo takové, které můžeme pohodlně připravit večer předem. Vše bylo v kurzu skvěle vysvětleno bez zbytečné omáčky. Přitom jsem neměla pocit, že by cokoliv chybělo. Kurz doporučuji všem, kteří chtějí jíst zdravě a kvalitně, obzvlášť rodičům.“

Petra Holubová

Co je součastí kurzu?

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Členská sekce

několikaletý přístup a možnost se kdykoliv ke kurzu vracet

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Videa

krátké lekce plné informací, aby ses naučila poznat, co je pro tvé dítě nejlepší

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Praktické návody

kde ti ukáži přesně krok za krokem, jak připravit různé druhy obilných kaší

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Přehledy a recepty ke stažení

abys měla vše v kuchyni po ruce i při vaření

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Navíc ti ke kurzu přibalím dárek:

Jak na rostlinná mléka

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Praktický video návod, jak si snadno a úplně jednoduše můžeš připravit domácí rostlinné mléko z ořechů a semínek. Ukáži ti hned několik způsobů tak, abys mohla využít přístroje a pomůcky, co máš zrovna doma.

Ořechová mléka jsou bohatá na zdraví prospěšné tuky, minerály i vitamíny. Navíc kaši dodají na jemnosti a lahodnosti. Díky takovému mléku snadno několikanásobně zvýšíš výživovou hodnotu svých kaší.

Cena kurzu i s dárkem:
2 490 Kč.

Připrav si lahodnou a poctivou kaši za pár minut.
Vykouzli nespočet variací a chutí.
Ušetři čas a peníze.

Proč připravovat obilné kaše?

Naše rodina frčí na ranních kaších již několik let. Jsem ráda, že snídáme kaše opravdu všichni – od dvouletého Cipíska, přes dva puberťáky až po manžela. Cesta k ranním kaším nebyla jednoduchá.

Poprvé jsme ochutnali dětské instantní kaše s příchutěmi, pak přišly na řadu instantní kaše bez cukru. Ale pořád tomu něco chybělo. Nedokázaly nás zasytit. A hlavně příprava instantní kaše pro celou rodinu lezla dost do peněz. Začala jsem se učit, jak na domácí kaši z celých obilovin jako jsou jáhly, pohanka. Překvapení bylo veliké.

Kaše měla plnou chuť a hladkou texturu, zahřála a dodala pocit sytosti na několik hodin. Ranní kaše neskutečně obohatily náš jídelníček. Manžel začal hubnout a já jsem na sobě pocítila změnu nejen na váze, ale zcela mi vymizela chuť na sladké, zpevnily se mi nehty a vyhladila pleť a hlavně zmizel pocit únavy a vyčerpání. Kaše nás pořád baví a překvapují svými chutěmi a svou rozmanitostí.

Jaké kaše se naučíš připravovat? Třeba tyto:

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Rýžovo-kokosová kaše

Pohanková kaše

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Pohanková kaše

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Fermentovaná kaše

Kdo tě kurzem provede?

Jmenuji se Tereza Bicanová, jsem máma 3 dětí, ráda vařím jednoduše a s radostí a jsem specialistka na výživu a zdravý životní styl.

Pořádala jsem on-line kongres o výživě dětí. Spolupracuji se Skutečně zdravou školou, kde jsem přednášela pro 300 mateřských škol na téma zdravé svačinky. Ráda pořádám živé kurzy vaření, kde teorii o výživě uvádím do praxe a učím maminky, jak vařit jednoduše, rychle a zdravě pro celou rodinu. Tvořím on-line kurzy vaření.

Na cestu za zdravým a spokojeným životem jsem vyrazila již před 8 lety, kdy jsem se rozhodla vzít zdraví svých dětí pevně do svých rukou. Ráda vařím ze základních surovin a přináším pestrost a rozmanitost do našeho jídelníčku. Zkoušením a testováním jsem přišla na řadu fíglů a vyladila recepty tak, že chutnají malým i velkým.

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Jak se maminkám se mnou vařilo?

„Kurz Objev kouzlo ranních kaší od Terezy předčil moje očekávání. V době, kde točí videa „kde kdo a kde všude“ v různé kvalitě byl kurz natočen velmi kvalitně a prostříhán. Dozvěděla jsem se spoustu informací jak o obilninách, tak o dalších potravinách, které jde při vaření kaší použít (ořechy, ovoce, oleje). Naučila jsem se různé přípravy kaší – mimo klasického vaření i kaše pečené nebo takové, které můžeme pohodlně připravit večer předem. Vše bylo v kurzu skvěle vysvětleno bez zbytečné omáčky. Přitom jsem neměla pocit, že by cokoliv chybělo. Kurz doporučuji všem, kteří chtějí jíst zdravě a kvalitně, obzvlášť rodičům.“

Šárka Mansfeldová

„Zkušenosti s přípravou obilných kaší jsem vůbec žádné neměla. Do kurzu jsem vstoupila, protože jsem se chtěla být připravená, až budu dělat snídaně pro malou dceru. Největším přínosem kurzu pro mě bylo to, že to zatím to byl jediný nástroj, který mě donutil se do vaření opravdu pustit. Dokonce jsem díky němu objevila rostlinná mléka, rozšířila jsem si znalosti o obilovinách. Opravdu moc hezky sestavený kurz, výborně vyladěná teorie s praxí a příprava kaší byla jednoduchá. Díky týdenním rozestupům mezi lekcemi byl prostor většinu receptů vyzkoušet. Byla jsem nadmíru spokojená.“

Lenka Chovaňáková

Nejčastější otázky ke kurzu?

Jak je kurz časově náročný?

Videa nejsou časově náročná a můžeš je zhlédnout kdykoli dle tvých časových možností.

Jak dlouho budu mít ke kurzu přístup?

Kurz není časově omezen. Můžeš se k němu libovolně vracet.

Je pro mě kurz vhodný?

ANO, POKUD CHCEŠ:

  • zavádět do jídelníčku miminka obilné kaše a vyhnout se instantním směsím
  • změnit jídelníček svůj i dětí ke zdravějšímu stravování
  • zpestřit svůj současný jídelníček a nesnídat pořád dokola to samé
    najít i varianty na snídaně do práce
    vyživit tělo potřebnými minerály a vitamíny
  • omezit lepek v jídelníčku dětí nebo se mu potřebuješ z různých důvodů vyhnout.

NE, POKUD NECHCEŠ:

  • nic měnit
  • věnovat snídani ani 5 minut ráno nebo večer.
Budu ke kurzu potřebovat nějaké zvláštní vybavení?

Pokud doma vlastníš troubu s časováním nebo vysokorychlostní mixér, bude výhodou, ale ne nutností. Vždy ti ukáži variantu, jak si pomoci se zcela základním a běžným vybavením kuchyně jako je hrnec a tyčový mixér.

Tereza Bicanová - specialistka na výživu dětí a zdravé stravování

Ještě pořád váháš?

Polechni si, co o kurzu řekla Kamila a Adrika